jueves, 15 de mayo de 2014

Feliz Día Internacional das Familias

«La familia es el elemento que aglutina a las sociedades, y las relaciones entre las generaciones perpetúan este legado en el curso del tiempo. Este año, el Día Internacional de la Familia es una ocasión para celebrar los vínculos que existen entre todos los miembros de la constelación que conforma una familia. También es una oportunidad para reflexionar sobre el modo en que inciden en ellos las tendencias sociales y económicas, y sobre lo que podemos hacer para fortalecer a las familias en respuesta a ello.»
Secretario General de las Naciones Unidas, Ban Ki-moon


Hoxe, 15 de maio, se celebra o DÍA INTERNACIONAL DAS FAMILIAS  e é unha estupenda ocasión para traballar a diversidade familias nas aulas e nas casas.
Dende o blog Diversidad y Coeducación nos propoñen materiais e dinámicas diversas para tratar este tema. PINCHA AQUÍ ou AQUÍ para ver todas as súas entradas desta sección.

Coma sempre, por estas datas o alumnado de educación infantil elabora un pequeno agasallo para a súa familia, en relación ao proyecto traballado durante o curso escolar; como a cousa vai de arte e pintura, escollimos un cadro de Miró e traballamos con moita intensidade para ter rematadas as obras de arte para hoxe, día 15 de maio.
 Importante! Asinar as nosas obras de arte.
 Para levar ás casas estas obras de arte e agasallar ás familias, metímolas nunhas bolsas moi chulas de cor rosa. Que vos parece o resultado?

2 comentarios:

  1. Vaia artistas! Quedáronvos xenial!!!!

    ResponderEliminar
  2. Grazas Marta polo teu comentario!
    Os cadros quedaron chulísimos e foron moi sinxelos de facer. Aos nenos e nenas encántalles pintar co pincel, as pinturas, os lienzos,... e lle puxeron moitísimo cariño e dedicación ao agasallo.
    Unha aperta.

    ResponderEliminar